آلمینیوم متوقفش کرد

آلومینیوم روند پیروزی های وزارت دفاع را متوقف کرد


تیم والیبال آلومینوم المهدی بندرعباس در هفته ششم لیگ برتر والیبال موفق به شکست وزارت دفاع شد تا شاگردان نفرزاده نخستین شکست را تجربه کرده باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آلومینیوم المهدی بندرعباس در آخرین مسابقه این هفته میزبان جوانان وزارت دفاع بود که در یک مسابقه سنگین و پرحاشیه سه بر دو به پیروزی رسید.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی المهدی در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 22 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 26 بر 24 و 17 بر 15 وزارت دفاع را از پیش رو برداشتند تا در نهایت دو امتیاز این مسابقه را به دست آوردند.

در ابتدای این مسابقه از ترکیب معین رحیمی، فرهاد سال افزون، آرش تقوی، آرش صادقیانی، مجتبی قیاسی، مهدی رنجبر و ناصر رحیمی پناه استفاده کرد.

ترکیب آغازین وزارت دفاع نیز در این مسابقه مسعود غلامی، محمدرضا سلیمانی، حمید جعفری، مسعود عزیزی، سهند الله وردی، رسول نجفی و مصطفی حیدری بود.

بابک امیری بازیکن شماره 18 وزارت دفاع در این مسابقه به دلیل اعتراض بیش از حد به داور مسابقه کارت قرمز گرفت. همچنین اعتراضات حمید جعفری بازیکن شماره پنج وزارت دفاع نیز یک کارت زرد برایش داشت.

برخی بازکنان وزارت تعاون در این مسابقه به ابراز احساسات تماشاگران واکنش نشان دادند که این واکنش ها مناسب نبود و پرتاب اشیاء را به دنبال داشت که باعث توقف مسابقه برای دقایقی شد.

داور اول این مسابقه محمد شاهمیری بود علیرضا قریب به عنوان داور دوم او را همراهی کرد و نظارت بر این دیدار را نیز محمود حداد بر عهده داشت.

تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال به مصاف سایپای البرز می رود و وزارت دفاع نیز در ارومیه در آخرین مسابقه خود به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 / 9 / 1393 ا 11:48 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.